星期四, 9月 09, 2004

雨天,遮。

落雨天,呢個天氣,出街有兩種人。一;係有帶遮既人,二;就係無帶遮既人,即係今朝既我。唔知係咪人(香港人)習慣自私自利,同有著數就唔可以放過,係呢個落住雨既天氣都一樣,雖然我無帶遮係我既問題,但係屋企望出去無落雨就好自然唔拎遮咖啦,但您有帶遮,就無咩理由連人帶住一把開住既遮行入個騎樓底咖。一係您就遮埋我,一係就收埋把遮,但係今日我要行第三條路,行出去淋雨,yeah~
香港報紙既排版係咪有少少問題呢,仲有內文都係,由其銷路最高個幾份。要講實在太長篇,所以我決定唔打,「速成」真係令我打字打得好慢,邊度可以download電話個隻T9輸入法呀?

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。