星期二, 1月 04, 2005

短片過招(Jam Films)...

之前係戲院無時間去睇,以為無機會,點知會出鍱。七個日本導演,每人十五分鐘,好公平。七個之中只睇過兩位既戲,其餘全部都唔識。岩井既"ARITA"係我睇過佢既戲題材係比較「過癮」既一套,比起佢其他既戲,今次真係好特別,但係ending令我覺得同幾"All About Lily Chou-Chou"相似,咁當然無咁「灰」啦。另外篠原既「劍玉」同望月既「Pandora - Hong Kong Leg」係我比較喜歡既兩套。由一個日本導演去拍「香港腳」呢個topic實在又諷刺又太夾喇?

香港人果然快過人,咩風都可以跟一大輪,對「死人財」一向都好在行,邊個明星死都可以即刻係倉底搵番大量某明星既存貨,或者發行商將一大堆舊歌掉亂再掉亂,然後出十個或以上既版本,一邊懷念,一邊加價承機搵一筆,而家「動物財」都唔放過,早前「小Q熱」持續到今日我買鍱既時候發現<神犬拉茜>連續劇既VCD,真係少少商機都唔放過。

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。