星期三, 2月 02, 2005

日記,第十四個月了...

本身一路都用開geocities寫自己呢個所謂既「日記」,因為愈來愈多相既關係,要呢度link個呢度link太煩太亂喇,rphotobase原本有100MB,但係突然間又唔可以link相去第二度(女夭~),又暫時無咁多閒錢開自己既hosting。係以上種種既因素之下經朋友介紹底下就係blogger開始繼續(暫時)寫我第十四個月既日記。
但係要慢慢將以前既日記「搬遷」,真係有少少吃力,哈哈...唔知各路朋友有無免費既「網上版『人人搬屋』」介紹?

都唔知個陣時挑起邊條筋走去學人寫日記﹐不過寫下寫下﹐咁就寫緊第十四個月喇﹐記得以前小學交功課﹐即刻牙痛咁既聲(成班唔只我一個係咁)﹐咁之後我記得係改到半個月寫一次﹐都­要參考上兩個星期寫過咩﹐哈哈...死未~

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。