星期三, 12月 21, 2005

生意興隆。

尋日阿香港話事人及一眾高人走去灣仔銅鑼灣行一轉,食個下午茶同市民握個手影張相問人麻雀幾錢副,新年都未到你就搶先講幾句「生意興隆」,咁就搞掂?你估你依家仲係財神咩,「生意興隆」留番比阿唐講啦,人地話你振興措施無新意呀!
叫聖誕老人去派禮物,咪低能啦!你袋禮物又唔係鬼罕之一槐,叫人特登搭車落去?你兩粒糖咩。得個兩日地籠減兩蚊真係買報紙都唔夠啦,仲爭一蚊你貼呀?有商場無事無幹無示威無胡椒都拍烏蠅啦,你又唔搞架穿梭巴士接人去,仲要半粒鐘一班,行都行到啦頂你。仲話重新編排一個用電量極高「幻彩詠香江」給公眾欣賞,公眾是否代表內地自由行旅客?請問香江市民有幾多個欣賞過,請舉手。夠薑你就封番油又尖旺一個禮拜,淨係348同CYBER人流流去灣仔坐底都帶
該區茶餐廳啦。
要振興就好似人地個社團咁,開間「掛喪」係工廠區一樣有一眾團員晨早六點捧場,既然政府出得錢搞個「老鼠籠」,不如同阿寶寶合作,引進多幾個「名牌」,香港當前一街都係億萬少年,無謂為幾件買藥油、首飾自由行,而放棄一班「潮流指(豬)標」丫!
你地「曲終人散」人地就「曲終『財』散」呀!

圖片來源:蘋果日報

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。