星期二, 8月 08, 2006

608080 : 有些病態。

  • 手提電話要幾細有幾細,功能一樣要咩有咩,偏偏人人溝通有問題,跳樓斬人燒灰由此起。核突MP3流行曲和弦鈴聲大拆天,自己有無miss call唔緊要,最緊要比其他人聽到個鈴聲。
  • 手提電玩機主,行路小心仆親及短期內嚴重弱視。情況同上,大部分機主經已失聰,一係就唔知有樣叫耳筒既產品,本人都享受打機樂趣,諷刺的是經常係火車設置靜音車箱遇到撞聾機迷。
  • 香港人真係好鬼團結,好「集體」,又驚第時提起集體回憶自己無份,不在「集體」其中,所以依家一街「紅色黃色一九八幾」,車欠石更果真製造一大批車欠石更制服,係「我憎人富貴厭人貧」,加上當麥記都著RMC既時候我真係唔抵得。
  • 動漫節可見,毒男會員顯然有增無減。政府話建議生三件,咁家計會應該從各大「美女模特兒」出沒處入手,增加溝女機會。妳地cosplay咩都唔打緊,最緊要多肉少布,但仲未見有人扮G-taste失敗!
  • 先旨聲明,以下內容並沒有歧視成份,只不過依我所見,我遇到呢個情況都發生係女士身上居多。相信全香港,幾乎無人無「八達通」呢樣野,男士通常都會將張八達通放係恤衫袋,或者放係銀包袋係褲袋,但係女士可能就好少會將咁大舊野袋係身,況且都未必袋得到,所以手袋既功用就係呢個時候發揮喇,化妝袋披肩銀包散紙包手機等等都可以係個手袋裡面一家團聚,當然連八達通都唔會例外,同時問題就係手袋同八達通之間發生,而幾乎搭每樣交通工具都會遇上這種事。當大家走過八達通機既時候耐唔耐會突然停一停,繼而就會見到有人拎住個手袋係個八達通機面磿?磿?,時運高的話磿多幾磿之後繼續行,時運低既話...
  • 八月八日八點,記得熄燈。
    不過之前地獄個邊話膠袋日張海報,今次
    熄燈日一樣犯上同樣錯誤,完全有違環保原則,仲要貼通街,佢地無睇《鬼域》咩,七月喇,小心廢紙鬼呀!

4 Comments:

Blogger rice said...

0個個火車"靜音車廂"從來都好似唔靜,都唔知整黎做乜!
成架火車0個0的電視聲仲要大到聾ge都聽到...-_-

11:14 上午  
Blogger ks said...

但係當您想聽有單新聞既時候,佢就會有廣播或者埋站無啦啦mute左...好頂癮!

4:08 下午  
Blogger 朋友 said...

咦~~你都開始有不滿喎哥仔~~~

其實我唔太支持熄燈行動,因為實際作用不大;唔似無膠袋日咁,用少一個就係一個。既然佢收五毫子一個,點解電果方面唔照辨煮碗?香港人冇野緊張,最緊張係自己戶口入面d錢,係要加電費佢地先識驚。

8:58 下午  
Blogger ks said...

不滿就耐唔屎都有架喇,不過有時mark底前就唔記得左,咁?有D時間咪抄你list out出黎囉。

都唔係既,其實睇番個用意都係一樣,不過我覺得膠袋日淨係朝早8至10無膠袋,不如全日啦。同埋,其實熄燈之餘熄埋冷氣先?。講真,香港人環保意譯始終低低地。

遲?再繼...

1:43 上午  

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。