星期六, 9月 11, 2004

Alien vs Predator(異獸戰)...

都好耐無睇action movie,不過上個月因為等唔切,自己已經係屋企睇番,其實舊版係正好多,不過見落係Paul W.S. Anderson手中就要去睇喇。因為佢之前拍太正喇?呢套故事幾好,叫做幾緊湊,但係都帶點搞笑,感覺有少少fusion,異形跑到好似暴龍,Predator又好有人情味,其他都跟得好原著。但係我有個疑問就係,點解地底二千呎,會有咁多空氣比班人走來走去;就咁推隻異形落水就無事,咁之前無理由打咁耐啦?
我諗Paul W.S. Anderson應該好好人,如果下集唔係佢拍,都留咁多條後路(伏線)比人? 不過睇親佢既戲都要有「一顆遊花園的心」,但俊今次遊得好似唔係好抵?Paul W.S. Anderson自己都知道自己紅(我諗...),佢都驚自己打自己,哈哈...如果仲得掂既,個 trailer已經好吸引,等多陣啦,十月先上,不過我睇完trailer已經覺得有少許時空交錯,睇完先算啦,有打Bio Hazard既朋友應該知我講咩既?

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。