星期三, 10月 20, 2004

IMMORTEL Ad Vitam...

<IMMORTEL Ad Vitam(台灣譯名 : 混亂之女神陷阱)>...失望。本身對呢齣戲幾大期望,點知而家變失望,都係trailer累事。首先,故事發生係2095年既new york,當時已經係一個科技發達既年代,有類似既世界,加埋金字塔同希臘神話。其實呢幾樣野已經好吸引我,誰不知...唉?喜歡睇既朋友應該都會鍾意呢齣戲,因為入面一個實境都無,就連真人都唔多個,唔湯唔水既感覺立刻湧現。


好多人既思想真係已經被電腦佔據,事源係因為我今日係公司問個同事某個字點「寫」,點知佢答我:「GI呀!(速成輸入法)」。呢次已經唔係我第一次遇到,希望大家可以了解可謂「寫」。記得以前小學如果教一個較深既字,例如「聽」,miss會教您背「耳王十四一心」,好似真係容易入腦。無論點樣,唔知遲下班老師會唔會話:「個聽字您都唔識『寫』?您知唔知個丑字點『打』?」,學生答:「NG囉!」。哈哈?


0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。