星期一, 2月 07, 2005

Warp Vision 1989 - 2004

睇戲之前係KUBRICK買入了一隻Warp Vision 1989-2004,好似好笨咁,因為我選購了$2XX的英國紙盒版。一心諗住返到屋企可以好好欣賞,奈何天氣潮濕影響,加上屋企一部年紀老邁既音響組合,令到我無法如期完成呢項觀賞DVD環節,所以只係睇幾個舊作就算喇。

睇番90年代既電子音樂MV真係另有一番風味,唔知係技術上既問題定抑或個時拍MV既手法傳統關係,有類MV都大同小異,真係會用番某種有關電子既element去創造一個MV。當然亦有再番睇Chris Cunningham既作品,起初都會覺得幾新鮮,但係越睇就越頂唔順,Chris Cunningham個種係MV裡面既visual impact加埋Aphex Twin咁強烈既耳膜衝擊,真係有時睇到會好辛苦。咁多MV導演裡面我既至愛到現時為止都仲係Michel Gondry,唔單只佢同我鍾意既artists Chemical Brothers、Bjork、Kylie等合作過,佢既ideas實在太...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。