星期日, 2月 06, 2005

我要看齣戲,好耐無去看齣戲...

好耐無去戲院睇戲,對上一次已經係上個月既廿二號,屋企唔係唔睇,不過太難集中精神睇鍱,加上有時戲係唔可以等,一下子幾個月甚至成年先出鍱咁咪弊?


片山恭一,對我來講一個完全唔熟悉既名字,但係而呢齣戲在《世界中心呼喚愛》同佢有關既名字就無咁陌生,一)村上春樹,因為呢本書打破《挪威的森林》既熱賣紀錄;二)柴崎幸、大澤隆夫,釋演戲中既男女主角;三)行定?,之前係《Jam Films》出現過既導演。

睇過呢本書既簡介,相信都係一套「賺人熱淚」既純愛電影,但係唔知會係迫人流淚既電影,定係睇完會令您諗起某段時候,繼而...。上次睇《Jam Films》既時候行定?個故事好搞笑,唔知今次處理呢齣票房直逼二億日元既愛情電影會有咩新鮮野帶比觀眾呢?


故事可能會好老土,呢樣我唔知,但係愛情本身就係老土。但係點解香港上任何片種既既戲都可以咁慢既呢?


究竟CUBE呢個project幾時先會完呢,會困獸鬥到幾時?今次已經第三集喇,原來第一集已經係六年前既作品,諗番起當時睇《Cube》個感覺好強,一路都幾鍾意睇Sci-Fi電影,但係以前接觸既《Star Wars》、《Alien》、《E.T.》等比起呢套就完全唔同,飛船、怪獸、外星人同大量(電腦)特技之外,一個場景加一個好既故事已經可以玩到好多野。

今次用《Cube Zero》呢個名,唔知會唔會係一套「前傳」作,解釋晒所有前因後果既「呃人」作品呢?

仲有兩套「想」睇既就係《Evil》同Ms.Toto介紹既《The Return》,一套上映中,另一套希望係coming soon...

但暫時都無時間,好慘,加上新年檔期,當然要去睇《The Incredibles》先啦~



0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。