星期四, 3月 17, 2005

周圍都blog。

依家個個網站都好似會提供免費blog咁﹐尋日開friendster﹐佢地又整個friendster blogs﹐不過開完friendster blogs試過入面個control panel﹐好似唔太好用﹐可能仲係BETA版既關係﹐不過我諗我短期內都唔會再轉﹐一字記之曰﹕「懶/煩。」
不過係friends list已經見到有幾個朋友用緊friendster blogs﹐加油啊(記得link我啊)~

不過免費野始終都係免費野﹐唔會十全十美﹐依家update blog個陣成日都虧虧地﹐如果blogger死我都死﹐因blogger無得back-up。

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

邊個話冇呀? 有o架~
自己去blogger.com O既help 睇啦~

5:14 下午  
Blogger ks said...

http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=130&query=backup&topic=0&type=f
是這裡嘛??不過仲唔係好明...-_-"

11:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

其實wordpress可以 import blogger d posts 同comments。之後可以o係wordpress export rss.
不過可能會timeout。(我o係wordpress.com import 就會,用自己server 個wordpress 就冇事,係唔係咁岩就唔知。)

11:10 下午  
Blogger ks said...

好鬼復雜咁wo...

12:44 上午  

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。