星期三, 4月 20, 2005

「真係唔好同人講。」

當呢句說話係同一段對話裡面出現三次或以上﹐大概已經表明佢既真正意義失效。我個人立場認為﹐如果有秘密一係唔好講﹐講得出來既就已經唔係秘密。
尋晚同Mr.Johnson, Ms.Wing食飯﹐講開一位朋友既artwork出了街﹐但Mr.Johnson話呢位朋友唔相比咁多人知﹐不過當時Mr.Jonson已經將呢個「秘密」公開了。我立即同Ms.Wing加以談論﹐我地都同意如果一位朋友向您透路秘密﹐但講秘密既途中您聽到類似「喂﹐真係唔好同人講。」﹐「我剩係同您一個講﹐唔好『揚』出去呀~~」或者「無人知﹐得您一個知﹐千祈咪『爆』響口。」等等達三次以上﹐表示呢個「秘密」已經唔係「秘密」﹐大家聽到應該識做啦!
上次同Mr.Johnson講了一件事﹐但不是「秘密」﹐之後仲諗住全村都會知啦﹐可能就係我無同佢講三次「唔好同人講。」﹐結果...就連他的女友Ms.Wing都唔知﹐失敗!

**p.s. (一)照片係同內容無關﹐只係坐cafe時影幾張好似好有mood既相。(二)以上個人見解﹐有守「秘密」者睇完可以繼續守﹐而且大家可照樣同我講「秘密」﹐哈哈!

7 Comments:

Blogger NocTuRnaL said...

網誌管理員已經移除這則留言。

2:50 上午  
Blogger NocTuRnaL said...

我覺得你應該將個Heading改為"真係唔好同我講",因為你就係話哂俾全村人知既罪魁禍首!!!

2:53 上午  
Blogger ks said...

hai...?
that is not my problem wo, i said if someone wanna tell u a "OPEN SECRET"...they will say that je ma...i'm not 罪魁禍首...i'm NOT ar~~~~

peace,
ks.

10:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈.我本來睇完都唔明你個日記講乜!
不過好在阿大陸爆妹仔解釋左比我知!
你做乜係我個日記度講粗口?
不過都算你醒.知道係M成人觀看
識得打xx.哈哈*

6:21 下午  
Blogger ks said...

1)睇完都唔明??why ar??
em typing chinese here ga wo...
2)why i wrote a "fxxk" comment, becoz ur "gif"...is "fxxking kool/funny"...haha~

9:37 上午  
Blogger NocTuRnaL said...

佢睇唔明係好正常既事,因為根據上回她告訴我天大的公開的秘密時,我證實了她是嚴重智障,她的智商只有40。所以你唔可以歧視佢,接納等於支持....

4:33 下午  
Blogger ks said...

我無歧視呀,妳睇我眼神幾誠懇,妳聽?我把聲幾溫柔...

5:36 下午  

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。