星期五, 5月 13, 2005

Eros(愛神)...

明天將會係我返咁多份工以來既第一個「短週」,感覺似重返小學時候,等待「短週」既來臨而安排節目,適逢星期一佛誕補假一連三日既假期,單字曰 : 「爽」。

今晚到BC看了新上映既《Eros(愛神)》,除了王大導外,另外兩位導演既大作從未睇過,亦聞所未聞,吸引既會係睇睇五年《2046》同兩個月《愛神 - 手》有咩分別,但似乎我又中陷阱了。

其實本人都幾好這種一個母題,用上幾位導演用唔同風格,應該叫做傳統消費者心態 - 「抵睇」。唔知style呢樣野會唔人傳人,定係依家王大導已經瀕臨江郎才盡邊緣,他的兩個月比起五年感覺更好,起碼不叫離題,但係都有少少萬變不離其中既style。上次在《2046》大家交流完,今次鞏俐做了章子怡但不夠風騷,梁朝偉又上了張震身但少了輕佻。如果係期待兩位個有春色盪漾既畫面,可以不入場收看,都只是意識大膽鏡頭欠奉。

《愛神 - 夢》愛神都總算明白,幸好自己睇過少許佛洛依德,故事裡含意都略知一二,但「放飛機」是...?《愛神 - 慾》最困惑,用好幾個神話係故事裡頭,真係要深究一下先明,仲有玻璃杯同幅畫係咩意思?
《愛神》呢個名都唔夠直接,應該係前面加上一個「性」字,一來故事都係圍繞呢個題材講之外,Eros係希臘神話裡面其中一個愛神,亦都係代表性愛、情慾。

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。