星期一, 9月 20, 2004

Bad Education(聖.教.慾)...

首先,市儈講句,廿八蚊睇齣戲真係勁抵,希望佢呢個promo可以無限期就好喇?有宣傳字句話呢齣係佢「首部半自傳式情色電影 」,但係唔知佢自傳邊part呢 ?不過佢寫得好黑暗,由intro個background music已經feel到,其實個故事睇到我有少少混淆,因為用個故仔講個故仔呢類戲我係會睇得好辛苦,佢仲唔止講兩個,係一次講三個,真係記到我頭痛,又係記到ending先開估。不過呀神父開估之前,有幾個位仲以為埋尾,因為我覺得都交代到,可以當ending...佢又唔收呀,玩大佢,咁咪正確,拍戲之嘛...哈哈? 兩個男主角,好好戲!戀童呢家野,真係唔好亂拍?同埋完全明白點解星期六會無位。不過唔知咩叫「艾慕杜華式」,睇唔出同有咩共通點?

「老廟」條友,比佢吹脹,有生意唔做,您唔賣擺係道,您靠佢發圍起家咩,妖?

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。