星期三, 2月 09, 2005

初一 x 牙痛。

「行花市」呢個活動已經成為呢幾年既指定動作,尋晚行完花市,當然就今朝先返屋企,跟住惡夢就發生,七點幾鐘上床十一點幾就起身,咩事?智慧齒發作,呢兩隻智慧齒已經困擾我有兩年幾,好希望智慧齒同自身既智慧係成正比,哈哈~真係未試過痛得咁堅,要痛到睇急症,牙醫初七先開工,大獲...如果政府藥唔得咪要初七先食到野?好彩今日未洗拜年,如果唔係利是都逗少幾封。

係newsgroup睇到六章【殘酷童話世界】,但未開始睇,邊位朋友有興趣請留e-mail。
  • 第一章 - 白雪公主(女兒和生母之間愛糾葛)
  • 第二章 - 灰姑娘(母親留下的幸福之路)
  • 第三章 - 青蛙王子(改變女人心理的奇妙力量)
  • 第四章 - 藍鬍子(另一把禁忌的鑰匙)
  • 第五章 - 睡美人(讓公主沈睡的真正原因)
  • 第六章 - 杜松樹(傳統民間故事竟是這麼恐怖)完

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

waiwai!!! happi chinese new yr!!! i'm stuck in f*ckin england!!!! and i only found out it was chinese new yr today last night!!! *hai* no 利是 but at least i still hav 1 'fai chun' fr last yr!

rach

10:58 下午  
Blogger ks said...

yeah, happy new year~
i wish u "HOK YIP CHUN PO"...haha~
peace,
ks.

5:17 上午  

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。