星期六, 5月 14, 2005

阿孖有難(Leave Me Alone)/三岔口(Divergence)...

今日睇兩齣戲都有鄭伊健同林海峰,人就一樣不過戲就好唔同。
晏晝家庭影院有《阿孖有難》,本來想係《死亡寫真》既同期睇埋但沒空,兩個故事都由同一樁交通意外引發,同樣兩邊都招惹殺身之禍。但「孖仔」呢邊唔覺太吸引,睇來彭發走錯了發展路線,動作喜劇應該唔係好適合佢,個配樂又好似跟埋用鬼片個手法做,仲有下次可唔可以唔同泰國有關呢?其實黃子華戲份可以加重,相信可觀性相對都會加高,唔洗好似依家唔喜劇唔動作,唔湯唔水。

睇完這套《三岔口》,忽然覺得郭富城唔洗再勁歌熱舞,佢演戲實在唔差。但個劇本真係唔知點解會出自岸西,雖然都有愛情關係加入故事中間,但未至於《甜蜜蜜》或《男人四十》,可以話係她轉型了,放棄最拿手既唔通佢又想寫齣「愛情無間」?不過唔排除戲入面吳彥祖句對白有影射之嫌。又唔覺得似朋友講得故事咁鬆散,但係都似分開三個結局咁,您有您完佢有佢死,邊樣先係導火線?


0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。