星期三, 10月 05, 2005

OLYMPUS XA 6th.







請不要介意我「大鄉里」,石硤尾莫講話村,就連地鐵站我也未曾在這裡下過車。
兒時住過九龍城寨,但已經拆了很久,現在應只有涼亭溜冰籃球場,亦住過大環山,都拆了,幾年前起了紅磡村。由地鐵站上到地面,感覺這處真不太像香港,就跟下一站的九龍塘區差別已很大。政府地皮可照賣,舊區買少見少留一個半個當文化遺產也好吧!

**p.s. 鴨仔之後可能有下集。

- OLYMPUS XA
- Fujicolor Superia X-TRA 400 iso
prev. post : OLYMPUS XA 5th.

7 Comments:

Blogger 朋友 said...

我成日都好想入去石硤尾果d公屋型工廠(好似有個專稱,吾記得)睇下野映下相

10:42 上午  
Blogger ks said...

專稱﹖唔知wo...
而家就似個老人集中營﹐幾棟樓好似公屋鬥室咁困住晒D阿公阿婆。
你講灣仔我都想去架﹐不過係近街市藍屋個邊。

2:12 下午  
Blogger rice said...

靚靚相,
勁勁野!

犀利!!!

5:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

和我想像的香港不太一樣,老人好可憐...

12:07 上午  
Blogger ks said...

因為呢D通常都唔對外,自己人先會睇到。

12:36 上午  
Anonymous 匿名 said...

我是在石硤尾長大的~ 不論是住, 連托兒所、幼稚園、小學、中學, 都在那兒!
石硤尾是一個很大型的舊住宅區, (工廠大廈只佔整區的很少部份).
不過, 隨著機場搬走, 及舊的七層大廈的清拆, 這幾年已建了很多很高的屋?, 我頗不喜歡! (剌眼嘛...)
舊區原來有個特點(不止石硤尾), 就是街道的樹會較多, 這是我在google map 發現的!
我很喜歡大坑東一帶的影樹, 很美的~ :)

石硤尾的地理位置很有趣, 像三角形, 被太子、九龍塘(又一村)、深水?夾在中間.

1:38 上午  
Blogger ks said...

呢種舊式屋苑被淘汰都係遲早的問題﹐下一代都只會睇到妳講個種剌眼既大廈﹐幾可惜~
大坑東我只係外圍行一圈﹐因為個日的眼中最「美」就係石硤尾村﹐哈哈﹗

2:31 下午  

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。