星期日, 9月 26, 2004

INNOCENCE...

其實動畫點可以做到咁?自己一路都好喜愛日本動畫,但係佢地依家做動畫個方式唔似畫緊公仔,似拍緊戲。根本荷里活拍科幻片都要係佢度「學野(偷橋?)」,所以睇日本動畫唔係無原因既。我最鍾情大友克洋,但係間唔中都要睇押井守、寺田克也其他大師既,記無記錯的話,對上一次睇押井守應該係<人狼(JIN-ROH)>,唔覺唔覺又四年。呢個故事好深奧,唔係未來世界加機械人之類咁簡單,雖然佢加好多香港同中國既元素係入面,但係對套戲未有加分,因為都睇唔明,不過佢真係幾鍾意香港同中國文化,今次都唔係第一次,比較以往呢套算係多,廣東話都講埋仲想點。

今晚對眼好痛,唔打咁多字,post兩張既poster算喇!

i gonna make some change on that work page... i think too many small icons there, let it loading slow... also will upload some new pic there...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。