星期三, 3月 23, 2005

My Fans!?!?

今早收到Mr.RST既e-mail﹐好奇怪﹐第一﹐我從來都未收過Mr.RST既e-mail;第二﹐subject係"yr fans"﹖我未打開e-mail之前仲以為佢同我邊位朋友合照完send比番我﹐誰不知...因為mail box裡面既附圖係有preview功能﹐所以我一開e-mail真係笑死﹐雖然唔係合照但果然係相﹐仲有兩張﹐可見我呢位朋友非常留意身邊事物同非常有我心﹐哈哈~
但呢位婆婆很不幸﹐慘遭涉案青年未經同意之下偷拍﹐拍佢既隨身物手袋上個兩粒少少既英文字母(請見圖一及二)﹐唔知Mr.RST有無幫我問一問位婆婆佢用緊呢個咁靚既袋係邊度買呢﹐如果知﹐我都想買一個﹐而兩張相真係立即要同大家分享。
除Mr.RST之外﹐Mr.Katol同Mr.Nayz都幫我影過類似既相(請見圖三及四)﹐認真唔該晒﹐當然我自己都有留意亦都影低好幾張﹐不過遲少少我會整個collection再同大家分享﹐分享一個自戀狂既相簿...~

圖一

圖二

foto by Mr.RST

圖三

foto by Mr.Katol

圖四

foto by Mr.Nayz

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

右下角果個我都留意過好唔好映比你,哈哈

11:58 下午  
Blogger ks said...

if u see other my name on street then help me to take a foto lor..haha~
thz anyway~

10:27 上午  
Blogger ks said...

haha...i want to be Lee Ka Shing too...anyway, KS is not from my real name ar...~
peace,
ks.

11:56 下午  

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。