星期六, 5月 21, 2005

The Art of CUHK 2005.

今早渡過了一個看似閑來無事的「長週」,因為自公司推行「長短週」制度後,上星期返工既Group A同事已被定為「高層組」,所以本週返工既同事唯一既工作就係「等放工」。之後同Mr.Big Mad, Mr.Katol, Ms.Glutter到中大參觀《The Art of CUHK 2005》,作品很多亦很豐富,雖然不是不好但有點欠缺新意。
最感興趣是那位霍采兒(Ms.Joyce)小姐的作品,但感興趣不表示讚同或反感等等,想知道多些有關她那個project - This Is Not Graffiti既資料。但好搞笑既係未進過中大就已經有作品參展,哈哈,如果大家都會去看的話,請留意This Is Not Graffiti的video。
《The Last Supper》用上這個手法,新鮮。
Frank Vigneron的畫作,非常震撼。

晚上撈了些「電視汁」送飯,睇見長今(李英愛) 就覺得她好可憐,不是樣子楚楚可憐那種,佢依家係無線電視既節目,活像當年亞洲電視既「羅茲維爾外星人」,現場給各觀眾「解構」,奠。


_夕陽無限好,再會。

1 Comments:

Blogger ks said...

i know ar...

1:29 上午  

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。