星期二, 3月 07, 2006

第三十屆香港國際電影節(THE 30TH HONG KONG INTERNATIONAL FILM FESTIVAL)。

《暗湧(Invisible Waves)》、《幪面超人The First(Masked Rider The First)》、《46億年之戀(Big Bang Love, Juvenile A)》、《地獄莊園(Manderlay)》、《亂步地獄(Ranpo Jigoku)》、《板仔玩轉L.A.(Wassup Rockers)》、《因你的雨雲使我不變爛泥(School Daze)》、《最後的日子(Last Day)》、《鬼伎回憶錄(Imprint)》、《各位觀眾晚安(Good Night, and Good Luck)》...妖,寫咩鬼Wishlist,都唔知睇唔睇得晒,想個人「ARTISTIC」少少都唔得,唔去電影節,邊有話題呀!就好似當年星期日晚無睇《龍珠》,星期一您返學注定玩手指都得喇!
唔想遲多幾日要寫多篇「蜑家雞見水 之二」。


0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。