星期日, 3月 27, 2005

AV...

首先,好不幸。不幸一事件;港產片,上唔夠一個星期,好幾間旺區既戲院已經得番晏晝的一場,是否港產片同一命運,唔係大明星大制作就唔會stay得耐,卡通片霸兩個院就得;不幸二事件,承接上述事件,同Ms.Jordus走了四間戲院先睇到,唉~
故事,感覺平平,彭先生依家寫來寫去都好似「換湯唔換藥」,又或者只係換少少藥,可能係佢自己寫劇本既內部連繫,我唔知,但硬係覺得點解呢個位咁似《買兇拍人》既?點解個個位同《大丈夫 》一樣既?不過唯一最"出"既都係詹生,一場戲有時真係唔係夾硬搞gag搞笑位,佢既入戲程度好高,「R~R~REAL~~」。
**p.s. Ms.Jordus:「睇相個AV女優,天宮真奈美幾sweet幾得呀!」,我:「係咩?我鍾意南波杏多少少喎!」。
下圖為天宮真奈美 :

0 Comments:

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。