星期五, 7月 15, 2005

Fantastic Four(神奇4俠)...

好萊塢又一公式化漫畫英雄電影。
不過我這裡說「公式」﹐意思好像很含糊﹐但有捧過大多數這種電影場的朋友﹐大概也會明白。雖說是《Incredibles》的原著及真人版﹐但認真卡通化及搞笑非常﹐搞笑並不是指戲中的笑話﹐是故是的舖排跟情節﹐更甚是內含一些「港產式」笑位。如之前說他們的大電影把本應可人馬行空的漫畫「公式化」了﹐倒不如說是「粗製濫造」吧﹗


看完戲回家時﹐想找回那個本應長期居於玩具箱穿綠色斗蓬的Dr.Doom﹐卻發覺不見了﹐只見忍者龜跟He-Man在打數碼暴龍機。如果能找到他﹐希望他不是正跟LEGO或變型金剛鬼混中。

7 Comments:

Blogger Charcoal said...

四十四年前o既創作,用家陣好萊塢的手法拍攝可能真係幾好笑,樹友同我講最好睇的已經在 Trailer,呢次可以節省些少 . .

OT 要拎番 Alex Ross 套 Marvels 出來回味回味一番不可 . .

11:56 下午  
Blogger ks said...

講Alex Ross唔OT呀﹐不過跟住唔知會唔會比班好萊塢朋友玩埋套神勇飛鷹俠呢?
之前上《蜘2》﹐片頭插畫簡直意料之外﹐開心死。記得當年超人之死﹐仲特登走去盧sir度買張poster﹐不過而家應該變了「床下底之秘寶」。

9:07 上午  
Blogger Charcoal said...

上次好萊塢 gundam 已經想死喇 ~~

我就千辛萬苦搵左一套九大開的 Trading card ,不過版權關係, BATMAN 扶靈被刪掉而 Key 上 Captain Marvel (即 Shazam !)

11:26 下午  
Blogger ks said...

個陣係信和見到有人播好萊塢高達﹐真係該燴﹗
仲差過廿年前咸蛋超人。
而家本番生He-Man都唔得啦﹐希望吳生拍成後He-Man真係番生啦﹗千祈唔好好似李生咁﹐咁大隻綠色人都比佢玩死﹐所以而家有閑錢的話買Futurama睇好過。

9:15 上午  
Blogger Charcoal said...

John Woo 拍 He-man ??Hulk 幾得我心喎 ~~~

10:42 下午  
Blogger ks said...

之前睇到新聞紙係咁寫﹐吳導找了Nicolas Cage當骷髏頭魔﹐另外03年CK專用男模特做阿當王子。不過這段現在已成一年前的舊聞了﹐當時看回《Masters of the Universe》﹐感覺上還比現在所謂的漫畫改編仲正﹐仲傳神。

9:07 上午  
Blogger ks said...

http://kahsone.blogspot.com/2004/10/x-he-man.html

9:09 上午  

發佈留言

<< Home

您 衹 可 到 這 裡, 不 可 越 過。